Ecearya GamzeCan Ayy canm benm.cok sevindim senin adina. Benim de 3 haftam kaldi insallah. Allah bize de o gunu nasip etsin. Saglikla kavus yavruna insallah. Çok sıkıntılar çektin Allah nasip etti bu gunleri 😊
GamzeCan Ecearya evet canım cok sükür hemde tesadüfi bi sekilde kandil gecesi doğuyor bebisim🤗 Allah sanada nasip etsin sağ salim alalım bebislermizi kucağımıza🤗
Ftmrns Ayy bende perşembe günü sezaryen ile doğuruyorum inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi ❤️
Gnm GamzeCan sağlıkla kavuş canım bebeğine günlerimiz yakındı seninle bakalım biz ne zaman kavuşucaz 😊
Gnm GamzeCan amin canım🙏 Bende bi ara ya erken doğarsa korkusu olmuştu şimdi de ya gelmezse zamanında tedirginliği var bir de ben ne yapıcam korkusu var , var da var 😊
GamzeCan Gnm o korkular hiç bitmiyor canım🤗 hiçte bitmicekk.. valla ben erken doğmasın diye o kdar iğne ilaç kullandım ne zamandırda gelsin diye bekliyorum. Doktorun söylediğine göre yeni nesil bebisler hep böyleyms😂
edaozdxx GamzeCan canımmm dualarım seninle olacak. Ben de Perşembe kontrole gideceğim. Kanala girmemişse ve girmeye niyeti yok gibiyse muhtemelen ben de aynı şekilde Doğuma girerim. 🥰 bana mutlaka yaz...
GamzeCan edaozdxx çook teşekkür ederim canim benim🤗 darısı istediğin şekilde seninde başına insallah🙏🏻🤗
GamzeCan Reina uygun gibi dedi yine belli olmaza getirdi bende cok sabırsızm zaten hemen sezeryana atladım bilmiyorm🤔