GamzeCan hayırlı olur inşallah cnm bnm kızımda 38 haftalık oldu bugun catı muayenesi yapıcaktı doktorm ama kıxm hala kanala gırmedıgı için catı muayenesi yapmak istemedı bnde cuma günü gıdıcem eyerkı kanala gırmemş ise bnde kızıma cuma günü kavuşuyorum bnmki mecburi sezaryen oluyo kanala gırmedigi ve kılosu gayt iyi oldugu için hakkımızda hayırlısı olsun cnm inşallah saglıklı bi şekilde kucagına da alırsn darısı cumlemızın başına 🙏