Eses06 GamzeCan aa ne güzel bebişin baya büyümüş ☺️ Bende 39+1 de olacaktım ama rahatsızlığımdan dolayı artık dayanamadım
GamzeCan Eses06 olsun canım yaa önemli olan sağlık zaten 37 den sonra ne zaman isterlerse doğabilirler🤗
Eelif82 GamzeCan canım senin adına çok sevindim sende benim gibi sabırla yatıp bekleyenlerdensin 🙏🏻 Darısı başıma inşallah biz daha 32 haftalığız 🙏🏻🤗
Tlaytas GamzeCan çok sevindim adına sağlıkla al bebişini kucağına bende rahim ağzından dolayı yatıyorum inşallah bende görürüm o günleri 🤗
GamzeCan Tlaytas hiç stres yapma Allahım sonuna kadar gitmeyi nasip etsin herkese sağ salim alalım kucağımızaa🤗
GamzeCan GlZngin unuturmuyum canımsın🤗 dualarım sizinle Allah hepimizi kurtarsın sağ salim kucağımıza almayı nasip etsinn🤗🙏🏻