Mzginsezn ben sürecimden hiç bişey anlamadım , serklaj oldum kaybım vardı.. 38+3 haftalığım , şimdi 2 cm açıklıkla bebeği bekliyorum sancıyı geçtim bacak ağrısı bile yok , hiç gelmeyecekmiş gibi erken doğum olur diye 9 ay resmen yattığım bebeğim suan gelmiyor baş geliş ama ayaklar falan hala yukarda o totomuz falan :)) hiç gelmeyecekmiş gibi sezeryan olcam diye korkuyorum :/ pilates falan yapıyorum ama tık yok