Mzginsezn Ben rahat nefes alamıyorum bebek hala çok yukarıda asla doğuracak gibi değilim sancım felan da yok ? Sanki doğuma daha çok varmış gibi . Benim gibi olan var mı
beyzaarc Mzginsezn ben 39dayım ama hala tık yok sadece 2 3 gündür mide yanmam yok sanırım bebek aşağı indi biraz daha baskı yapmıyor mideme sancı felan da yok vajinada batma hissi dışında bişey hissetmiyorum hiç doğuracak gibi değilim
Elif-Salih Mzginsezn bende tam 38 oldum ama sanki böyle rahatladım doğurmuş gibiyim bi hafifleme geldi
Juniorr Mzginsezn 38+6 olduk nst de az az sancım çıkıyor ama ben hissetmiyorum salı günü gitmiştim kontrole perşembe tekrar gel bakalım dedi ama hiç doğuracak gibi hissetmiyorum her gün yürüyüş yapıyorum evde de egzersiz yapıyorum karnım indi baya aşağı ama daha tık yok yerinde rahat galiba 😁
Fatmnrzddd beyzaarc ben 36.haftadayım sanki adet ağrısı gibi ağrım oluyor gün içinde bazen vajinamda el çıkcak gibi acıyo ama birşey çıkmıyor nstde
Mzginsezn beyzaarc 39 da doğururum diye bekliyordum ama tık yok belki de aniden olucak bişi bilmiyorum:) ilk gebelik mi sizinde
bilgemomy beyzaarc midede ağrı yoksa aşağı inmiş az demek ki benim mide ağrım arttı resmen 39 olacağız mide ağrısına dayanamıyorum artık
Mzginsezn Fatmnrzddd yaa belkide 40 a kadar gitmez bende nedense aşağıda hissetmek rahat nefes almak istiyorum böyle olunca 40 ı aşacak mışım gibi geliyor
Mzginsezn Dfnxxxx peki karnınız düşmüş mü? Yani tıbbı deyiş ile çatala girmiş mi baş bacak aranızda baskı vs var mı
Mzginsezn Elif-Salih ay darısı başıma o kadar nefes alamıyorum ki bi doğursam rahatlayacağım ne zaman iner aşağı acaba ya
MerveKeser34 Mzginsezn Ya acaba o batma neden oluyor . Benim iki haftadır özellikle geceleri alt tarafta batma hissi oluyor ki. Sanki.boyle bıçak kesiyor gibi
busra2026 Alttarafta aşırı baskı hissediyorum ve sürekli adet sancısı gibi ağrım oluyor kasıklarımda Bel ve sırt ağrılarım da çok fazla
Mzginsezn busra2026 38 haftalık mısınız ilk gebelik mi sizinde ? Demek bebeğiniz kanala girmiş ben henüz bir baskı ağrı hissetmiyorum
Cihanella Bende yeni 38 oldum, hiç sancım yok. Doğuracak gibi değilim 🫠 yarın çatı muaynemiz var bakalım neler olacak 🤔🥳
Mzginsezn Cihanella hadi bakalım hayırlısı 😍ben çatı muayenesi de olmadım 39. Haftada kontrolüm var bakalım yapar mı doktorum bilmiyorum
Juniorr Cihanella özel takipli misiniz ben devlette perinatoloji takipliyim ama hiç çatı muayenesi felan demediler keşke yapsalar doğumu tetikliyor diyorlar
MerveKeser34 Mzginsezn olabilir bugün kontrolüm vardı. Doktor da sordu dedim evet oyle bi durumum var. Alttan muayene etmedi ama dedi her an olabilir doğumun
Cihanella Mzginsezn bugün olduk çok kısa sürdü ama normal doğuma uygun olduğumu söyledi. Beklicez bakalım 😇🌸