minimi25
11+5 te kırmızı ve pembeye yakın çok az kanamam oldu sonrasında direkt acile gittim düşük riskim olduğu söylendi ertesi gün kahverengiye döndü ve sonrasında tamamiyle geçti şuan progeston kullanıyorum herhangi bir lekelenmem yok fakat insan korkuyor acabaları oluyor umarım geçer Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻