Oykumm_ benim bir seferlik değil işte çarşamba gününden beri gündüzleri kahverengi akıntım vardı o geçti şimdi gece tam 12 de peçete ile sildiğimde pembe kanama görüyorum pede falan gelmiyor ama kesilmiyor her gün aynı saat aynı durum doktor sadece fitillerimin kullanımını arttırdı yatak döşek yatmana gerek yok dedi bana dinlen ama bol bol dedi öylede yapıyorum ama geçmiyor işte bu durum canımı sıkıyor çok