minimi25 lekelenme ne olursa olsun normal değil korkma doktara git. Progestan verir düzelir. Benim lekelenmem oldu kahverengi önemli değildir dedim gitmedim 4 gün sonra ya bişey olursa korkusu ile gittim kanama alanım vardı İlaç’a başladım ve 3 gün sonra hiç birşey yoktu şükür 😊