esmaa535353 habu çok teşekkür ederim Allah razı olsun darısı çok sağlıklı çok güzel şekilde sizlere olsun inşallah🌷
Peye Gulsifa255 sizin durumunuz nasıldı bana bilgi verebilir misiniz 28+1 deyin daha kanamam hiç olmadı ama 2 gündür aşırı ağrım var merdiven çıkarken ayaklarımı açamıyorum
Gulsifa255 Peye benim 16 haftada başladı kanamam sonra durdu 17 haftada bidaha oldu bir gece hastende kaldım ondan sonra hep kahverengi lekelenme şeklindeydi en son 32+0 da yani nasıl anlatsam bilmiyorum dehşet bir kanamayla acile gittim acilde doğuma aldılar çok şükür bebeğim de bende sağlıkla Kurtuldum inşaallah sizde yavrunuzu sağ salim kucağınıza alırsınız ama eğer olursa çok kanamaniz olursa direk eğitim araştırma hastanesinin aciline gidin sakın ozelle falan vakit kaybetmeyin
Gnypyrz Peye çok şükür bugün daha ıyıyım bebegımı de taburcu ettiler bugün alıp eve geldik onun mutluluğundan olsa gerek çok ıyıyım sız nasılsınz
Peye Gulsifa255 inanın tüylerim diken diken okudum Allaha binlerce şükürler olsun kurtulmussunuz. Ben şuan kayseride şehir hastanesine gidiyorum. Ama acil bir durumda ekipleri yok ne olur bilmiyorum. Sizin tam kapama ve meshaneye yapışıklık var mıydı? Birde bebeginiz kaç gün küvezde kaldı ve sizde yoğun bakımda kaldınız mu? Bana sürecimde rahmiminde alınavağını yığun bakımda kalacağımı vs söylediler. Birde iki gündür inanılmaz ağrım var. Bacak aramda ve öyle baskı oluyor ki merdiven dahi çıkmakta zorlanıyorum. Sis yaşadınız mı hastaneye gitmem gerekiyor mu
Gulsifa255 Peye kusura bakmayın uzun zamandır girmedim buraya anca şimdi cevap veriyorum o yüzden Allah razı olsun çok şükür kurtulduk ikimizde oğlum 1 ay yoğun bakım da kaldı 18 günü entübe olarak geçirdi ama ben girmedim şükür yani evet olasılıklar söyleniyor çünkü çok riskli bir durum dua edin inşaallah kolaylıkla kurtulursunuz ben sizin yerinizde olsam 34 hafta gibi doğumumu talep ederim beklmeye ve risk almaya gerek yok çünkü bu kanama olayı gerçekten çok kötü bir durum
Peye Gnypyrz o kadar sevindim ki çook şükğr kendinizi de toplamışsınızdır evladınızda kucağınız daha ne olsun🥰🥰🥰 Kaç gün kaldı küvezde kaç kiloydu? Ben ağrılarla uğraşıyorum bu ara ameliyat için 34. haftaya gün verdiler
Gnypyrz Peye 2690 doğdu 17gun kaldı solunum sıkıntısı vardı emme refleksı zayıftı sonradan sarılık yüksek çıktı çok şükür bugün aldık süreç zor ve yıpratıcıydı atlattık şükür siz Suan kaç haftalıksınız hayırlısı olsun hakkınızda inş kolay ameliyat olur süreç zor olmaz sızın ıcın
Peye Gnypyrz 28+2 haftadayım ben. 34. Haftada doğuma alınacağım eğer ki erken doğum olmazsa. Allahım size evladınızı bağışlasın yeniden çok geçmiş olsun
idilaytun Gnypyrz merhaba çok geçmiş olsun bu yanıtınızı gördüm. Plesenta previa yazmışsınız tam kapatma mıydı acaba çünkü mesafenin rahim ağzı ile 3 cm olduğunu söylemişsiniz bildiğim kadarıyla 3 cm olunca plesenta previa olmuyor aşağı yerleşimli plesenta oluyor. Bir de yapışma sonradan da olabiliyor mu başta yoksa acaba
Gnypyrz idilaytun mesafe kapandı zaten 3cmden 1oldu ondan sonra yapışma oldu yapışma olunca kanamalar oldu doktorum öyle dedı plesenta ve rahım yapışınca sezeryan sırasında yapışan yer hasarlı olduğu ıcın alındı o kısım rahım küçültüldü tamamı alınmadı bu sebepten dolayı doktorum ozellıkle hamıle kalamazsn dedı yaşım küçük olduğu ıcın de bağlamadılar sprıal ıcın gün verdi gıdıp takacağım benım surecım çok zordu amelıyatımda öyle oldu yapışık oldukları ıcın onları ayırdılar sonra bebegı çıkardılar 3saat kaldım amelıyatta 7:30da başladı 8:42 de bebegım doğdu 10:17dr çıktım yogum bakıma alındım
habu Deniiibayyy Merhaba başka bir postta ölü doğum yaptığınızı okudum😥 plesenta previadan dolayı mı bebeğinizi kaybettiniz
idilaytun Gnypyrz çok zormuş atlatmışsınız umarım darısı bebim ve tüm bekleyenlerin başına ben mesafenin sonradan azalan bir şey olduğunu bilmiyordum .. genel anestezi ile mi oldunuz
Gnypyrz idilaytun bazılarında plesenta yukarı cıkabılıyormus bı kaç kısıde okumuştum burda ınş kımsenın kı benim gıbı olmaz yapışma olmadı cıddrn çok zor bende yukarı çıkar diye umut etmıstım ama olmadı keşke olsaydı zamanında doğum yapardım en azndan bu şekilde olunca 35haftalık doğum yaptım bebeğim yoğun bakımındaydı yeni 3 4gundur evımıze getırdık bebegımızı 17gun kaldı yoğun bakımında cıdden süreç bende çok zordu anlatmakla anlatılmaz tam olarak rabbım sızlerın yardımcısı olsun Zeynep kamilde doğum yaptım devlette özeller rısklı olduğu için pek yanasmadılar
Deniiibayyy habu yok hayır korkmayın, böbreğinden dolayı suyu bitti o yüzden kaybettim alakası yoktu. Doğumunuzu etkiler sizin durum bebeği değil, normal doğum yaptığınızda kan kaybı yaşayabileceğiniz için sezaryen derler 🥲✨
habu Deniiibayyy Benim 2.doğum ve ilki sezeryan olduğu için doğum şekli belli ama yapışıklık ya da başka durumlar için insan tedirgin oluyor umarım süreç sorunsuz geçer herkes için 💐
Deniiibayyy habu inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız korkmayın en fazla doğum şeklinizi etkiler ama bebeğe besin gitmesi konusunda da sürekli takip gerektirir. İçinizde en ufak şüphe olduğunda doktora gidin mutlaka. ✨