Doktor bana 28. Haftada 2.5 cm uzaklık demişti 10 gün sonra 2.8 oldu uzaklık acaba hala yukarı çıkma ihitimali var mıdır 30 haftalık olduk ama çok korkuyorum tam anlamıyla previa değil dedi doktor aşağı yerleşimli ama acaba 30. Haftadan sonra yukarı çıkam var mı normal doğrurabilir miyim acaa uzaklık 3 cm olursa