Peye 34+6 haftalık oldum pazartesi gittim ıkı doktor beraber kontrol etti acil sezeryan dediler ama ben bsyler yemıstım o yüzden yatış yapıp sabah erken alacaz senı dedıler tam 35haftalık oldum Salı günü saat 7:30da ameliyata aldılar ben çok korkuyordum genel istedım yapmadılar bebeğe de narkoz gecmesın dediler önce hemen bebegımı çıkartmadılar plesenta ve rahımı ayırdılar onu ayırdıktan sonra bebegı çıkarttılar ama bebegımde kordonla sağ kısımda sıkışmış oda çok zor çıktı ılk cıktıgı zaman ağlamadı korktum bsy mı oldu bebegıme nıye ağlamıyor dıye sordum sonra dan sesi geldi çok şükür dedım 08.30da doğdu sonra benım rahımımın hasar gören plesentanın zarar verdıgı yerlerı almışlar rahımı mı küçültmüşler kan falan takıldı serumlar baya takıldı kolumdan ayrıyetten bulantım oluyordu diye ılac verdiler balon sonta bsy daha vardı dıkışimin içine takmıslardı ordan dırek yoğun bakıma aldılar beni amelıyattım saat 10a yakın bıtmıs kendime gelince ilk yürüme çok zordu o takılı posetlerden kablolardan dolayı çarşamba akşam üstü servıse çıkarttılar balonu sontayı cekerken zorlanmadm ama stenı yaramdan cıkartınca çok acıdı doktorum dua et bu sekılde atlattın çok zor amelıyattı çıktığına şükür et dediler bana aşırı ılac narkoz verdıklerı için bas ağrısı çok sürdü dün o yüzden başka hastaneye gnderdıler açıl emar tomografi falan çektiler pıhtı atmış olabılır beynıne diye çok şükür onlar temız çıktı bebegım hayla yoğun bakımda bugün gıdıcem görmeye inş süt sağıp gnderıuorum bu şekilde benım ıcın kotu bı süreçtı