dusperisi bir buçuk saat sürdüm yapışıklık olan kısmı ayırdılar temizlediler perinatalog ve kadın doğumcum aynı anda girdiler ikisine de takipliydim ameliyat esnasında kan takıldı çünkü kanama fazla oldu belden uyuşturdukları için bütün ameliyat sürecini hatırlayabiliyorum kapatırlarken şiddetli mide bulantısı yaşadım hemen iğne yaptılar ameliyattan sonra da yüzümde ve gözümde aşırı şişme oldu onun için de hem iğneler hem de Avil serumu yapıldı şişlerim biraz indi detaylı olarak anlatacağım ama biraz toparlanmam gerek ❤️