habu esmaa535353 Benim de 21+6 haftalık.ayrıntılı ultrasonda plesenta previa totalis tanısı konuldu.Konya Meram tıp fakültesine gidiyorum 8 haftalıktan itibaren kanamam vardı son 1 aydır çok şükür kanamam kesildi.mustela çatlak yağını ben de kullanıyorum doktorum önerdi.yukarı çıkmasını bekliyorum dediği için doğumla ilgili risklerden henüz bahsetmedi
esmaa535353 habu bende aynı konya meram tıpata doğum yapicam Ali acara gidiyorum iki kere gittim 26, haftadan sonra yapistigini söylediler şuan 34 haftaligim 37+3 te alicagini soyledi benimde ara ara kanamaların oldu 26dan sonra kesildi
habu esmaa535353 Ben de Ali Acara gidiyorum. Şu an 21+6 dayım.previa tanısı 9 -10 haftalıkken konulmuştu ama ayrıntılı ultrasonda totalis yazıyor. Umarım yukarı çıkar ama çok umudum yok açıkcası.sizin doğum yaklaşmış inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
esmaa535353 habu ağır birşey kaldırmayın yapışma olmasın ben kaldırmamaya çalıştım ama ister istemez benim eski sezeryan dikislerimde açıklık vardı o olunca dahada yapışma olasılığı oluyormuş sizinki yapışmaz inşallah
esmaa535353 habu dusperisi çok şükür girdim çıktım ikimizde iyiz 37+3 te doğum yapmış oldum cocugumda yanimda bı sıkıntısı yok 3 kilo 400 civarı doğdu gelişmeye bilir demişlerdi ama öle bişe olmadı kendimde iyim çok az yapışıklık varmış Low lying mis tam teşhisinin adı privia gibi ameliyata hazırlıkli girilmesi lazımmış yani iki kişiden kan verdik benim için ama kan takmadilar bana normal sezeryan gibi geçti dogum belden uyusturuldum iğneyi hiç ama hiç hissetmedim sadece kapatırken rahimi toparken midem bulandı zofer verdiler gayet iyiydi darısı size inşallah uzun oldu kusura bakmayin
habu esmaa535353 Elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum ama 4 yaşında bir oğlum var pek imkan bırakmıyor.sezeryan dikişlerimde açıklık yok umarım yapışma olmaz yapışmanın ağır kaldırmayla ilgili olduğunu bilmiyordum daha çok dikkat ediyim
habu dusperisi Doktor bana sürekli yat gibi bişey söylemedi ama zorlu işler yapma kendi yorma demişti işe gidemiyorum evde dinlenmeye çalışıyorum annem geliyor yardıma o şekilde idare etmeye çalışıyorum. Fırsat buldukça uzanıyorum yorulmamak için.ikinci doğumum olacak ilki sezeryandı
esmaa535353 habu ağır kaldırmaya ilgilimi onu bende bilmiyorum ama şehir hastanesindeki doktorlar kesinlikle bişey kaldırma diyorlardı Ali hoca sadece hurma yeşillik sıcak su ile duş bunları yasakladı bende kendimce hepsine dikkat etmeye calisiyorum
habu esmaa535353 Ali hoca sıkıntısız hamilelikte de yeşillik hurma çok önermiyor benim ilk doğumumda hiç problem yoktu 40+1 de sezeryan oldum o zamanda çok yememeye çalış demişti. Sıcak duşu ben de internette okudum.dikkat edebildiklerim bunlar
esmaa535353 habu evet öyle yap bencede bende öyle yaptım ama benim açıklık olduğu için yapışma olasılığı daha yuksekmis ondan oldu inşallah sağlıkla afiyetle doğum yapıp yavrunuzla evimize döneriz🤲🏻
habu esmaa535353 İnşallah🤲🏻 doğumdan sonra fırsat bulup yazabilirseniz iyi haberlerinizi de almak isterim
esmaa535353 habu yazacağım inşallah post şeklinde acicam yada bu sayfayı bulursan yazarım muhakkak inşallah 🤲🏻
susaMom_ esmaa535353 Bende şuan bilkent şehir hastanesindeyim bi bakayım ona 31. Haftaya giricem çok vaktim kalmadı 🥹
esmaa535353 susaMom_ evet çok bişe kalmamış seninde sağlıkla afiyetle doğum yapıp evimize donelim insallah
Peye susaMom_ perinatoloji uzmanı bakıyor ve yapışıklığın derecesini söylüyor sizin yakındayaa hiç korkmayın organlara yapışıklıkts yok anladığım kadarıyla içiniz rahat olsun
susaMom_ Peye Perinatoloji takipliyim 30. Haftadayım bir şey demediler yapışıkla ilgili sadece yakın 3-4 cm yukarı çıkarsa normal doğum yapabilirsin çıkmazsa sezeryan diyorlar 22. Haftadan beri var plasenta previa