susaMom_ bende öyle sanıyordum yani şehir Hastanesi’ne gidiyordum ordakiler öyle diyordu sonra benimki yapisinca fakülteye gonderdiler orda bı profosore gitmeye başladık o öyle söyledi ama eczaciyada sordum sağlık ocağı hemsiresinede sordum duymadım dediler ama gerçekten o çatlak kremini sürünce çocuk dahada hareketleniyor