Peye birinci ile ikincinin arası çok kısaydı benim 15 aydı ama şuan 3 cu bu 6 sene geçti üstünden sıkıntı yapma üzme kendini bende başta çok üzüldüm ama elden bişe gelmiyor tedbirimizi aldık dualarımızı okuyoruz dikkatte ediyoruz zaten hiç bişe olmaz inşallah güzel düşünelim güzel olsun