Cicilininkini Esosiko 20.1haftalgız bizde rahim kasılmaları vs sık yasıyorum bulantılar devam ilk defa bi hamileliğim beni bu kadar zorladı 3kızım vardı hiç birinde bu kadar zorlandıgımı bilmem ama hareketlerini hissetmiyorum
Havin49_ Esosiko ilk gebeliğim sadece çok Niğde yanmam vardı şuanki gebeliğim de de sadece. Miğde yanmadı ve kendi yaptığım yemeği yiyememe onun dışında kolay bi gebelik geçirdim şuan ki de rahat
anneoluyorummm103 Esosiko son 1-2 haftadır çok fazla kasılma sancım vardı bebekte olması gerekenden fazla aşağı inmiş. ayakta durmak yürümek bile işkence gibi şu sıralar direkt ağrı giriyor 🥲
Cicilininkini Esosiko hiç bi sorun yok haftasıyla gayet uyumlu bi bebek deniyor bugün yine gittim bebegin eşi asagıda görünüyor dedi ama hareketlerini sordugumda olabilir bu günlerden sonra hissedersin dedi evdde 3kızım var onların pesinde kosusturmaktan belkide zaman olmuyo hissettigimi hissetmiyoda olabilrim hiç bi fikrim yok
aysegulk07 Esosiko benimde hiç belirtim bulantım kusmam bile olmadı hamile değil gibiyim aynı bende erkek hissediyorum perşembe belli olacak çok heyecanlıyım bende
ongen Esosiko karnım cok öne dogru büyüyor, kusmalarım cok fazla yok, ben de uyku cok baskın :( onun dısında ne ekşi ne tatlı yemelerim cogalmadı. mesela tatlıyla aram pek yoktur hala da yok :)
Esosiko anneoluyorummm103 hamileliğin her anında çoğu kez dinlenmek gerekiyor sonra en ufak şey bizi korkutuyor 🥹
cakirbebek Esosiko ilkiyle aynı diyebilirim bulantılar tiksinmeler baya yemeler derken şimdiye geldik 😃
Emlly A25-a evet canım bugün yaptık ben yurttisimdayim normalde iki kızım da yaptirmamistik bunda kısmet oldu herseyine ayrintili bi saat kadar baktılar kalbi böbrekleri herseyini incelediler benim için farklı bi deneyim oldu
SuEr_Tu1512 Esosiko Bir oğlum var 4 yaşına giricek, ikinci oğluma da 37 haftalık hamileyim. İnşallah 10 gün sonra kavuşuyoruuzzz🤲🥰🥹