Deletedmom_290 Almirolie bızım kombı yaksakta yaklaşmakta geldı ıcın fatura zaten yakmayınca daha çok gelıyormus oyuzden arada açıyorum
baharbahce27 Cimcime30 aaa bende mezitli Gündüzler hava güzel ama geceleri bir tık esiyor sadece henüz kombi açılacak kadar değil bence
Almirolie anneoluyorummm103 hahah buna güldüm 😂bizde ben açıyorum o kapatıyor😂😂ben üşüyorum o terliyor
whitee00 Almirolie Antalyadayım şu an arabada soğuk klima açık biz de pencereden gelen temiz havaya hasret kaldık :( Yazdan da direkt kışa geçeceğiz, sonbahar yok hiç
meleksa Almirolie o sırada kapı pencerelerin acık olması antalya sıcak eşim üşüyen biri bn yanan biri bide hamilelik hormonları ateş basıyor
Srfblt Almirolie bana kalsa açmazdım daha ama 2 aylık bebeğim var o yüzden açtık bizde artık üşümesin yavrum ❤️😍