Kubra12355 Almirolie bizde açtık biraz özellikle akşamları müstakil ev ve daga yakınız her sene daha erken açarız herkesten mecbur 🙈
zeynepckmm Almirolie hiç.battaniye moduna giremem valla, eşim açtı 2 gün önce yanıyo ev sıcacık oldu normalde Kasım’da açarız diyorduk ama rizedeyiz malum hava bi anda soğudu
Papatyaaam1 Almirolie bız lojmanda kalıyoruz merkezi sistem kendkmız açamıyoruz üşüyorum ama bı yandan da orta kat olduğu ıcın çok sıcak olup bunaltıyor
2Princess1Mom Almirolie 1 haftadır yanıyor. 3 aylık ve 5.5 yaşında kızlarım var. Kapatmayız artık. Üşümesinler yeter.
mavideniz9696 Almirolie kocam üşüyor ama ben son haftamda olduğum için yanıyorum 😂 o açalım diyor ben açtırmıyorum o battaniyeyle geziyor ben tişört şort 😂
bartulies Almirolie oğlum var 2 yaşında mecbur açıldı çoktan bana kalsa açmazdım aralığa kadar da çocuk işte napalım 😂
baharbahce27 Cimcime30 aaa bende mezitli Gündüzler hava güzel ama geceleri bir tık esiyor sadece henüz kombi açılacak kadar değil bence