Almirolie
Henüz açmadık Batman diğer illere göre daha sıcak ama serinlikte var camlar ve kapılar kapalı olunca evin ısısı gayet güzel oluyr , balkon kapıları açık olunca soğuktur , sabah güneşi oturma odamı baya ısıtıyor , dayanabildiğim kadar dayanacaz direnecez 😀😆🤣🤣 bu ayı bitirseydik iyiiydi hahahah
Ama zemin katlar açmış güneş görmüyorlar çok serin oluyormuş