aysegulk07 ozlembasakz instagramda hiç sormuş muydunuz sayfalara acaba ben sordum da o yüzden merak ediyorum 🥲
aysegulk07 Sarpatesinannesi yani isim yazsam silinir mi mesajım bilemedim ama cinsiyettahmincinizz ve ebrar ablaya sordum ben. Siz sormuş muydunuz
Sarpatesinannesi aysegulk07 yok canım ben direk melekte planlama yaptım tutmadı o yüzden kimse inanmasın oralara diye yazmak istedim
aysegulk07 Sarpatesinannesi melek zaten tahminde de bilemiyor diye duydum ben bu arada kesemiz ve bebek konumu aynı gibi benim de 8 haftalık bu senin bebeğin cinsiyet neydi canım
aysegulk07 ozlembasakz aaa sizin baya ters köşe olmuş 😅 hangi sayfalardı acaba yazar mısınız bende baktırdım da çok merak ediyorum 🥹🥹
Sarpatesinannesi aysegulk07 evet 8 haftalık kese ve yerleşim benimde bu şekilde aynı 12+3 te doktor kız demişti 13+5 te erkek dedi iki doktorda melek tabi planlamada olduğum için 6.haftadan itibaren her foto ve videoda kız dedi sen düşün
aysegulk07 Sarpatesinannesi yaa tabi ki kendi planladığı için öyle diyecek ama herşey Allahtan gününü denk getirme planlama bişeyler yiyip içme bence de çok etki etmiyor Rabbim veriyor işte sağlıklı olsun da benim de perşembe belli olacak bakalım heyecanlıyım 🥹🥹
aysegulk07 Sarpatesinannesi 12 haftalığım ama doktorum gösterirse söylerim dedi ben erkek hissediyorum bakalım sağlıklı olsun da ikili taramada bişey çıkmasın önemli olan o benim için. Senin bana tahminin var mı 🥹
Sarpatesinannesi aysegulk07 şu yasadiklarimdan sonra hiç tahminim yok vallahi çünkü bir oğlum var benim onun kese fasulye ve yerleşim yeri diğer taraftaydi bende bunda ters köşe olduğum için keseden bişey demek gerçekten sağlıklı değil hiç
aysegulk07 Sarpatesinannesi bence de kese vs herkeste değişken bebeği belli eden tek şey bacak arası o da 11-12. Haftada anca belli oluyor buradakiler his sadece hepimizin birbirimize tahmini yani
Sarpatesinannesi aysegulk07 benim 12+3 bacak arası var bomboş 1 hafta sonra kocaman bişey çıktı orada onada güvenme pek o kadar çok değişeni okudum ki burada şuan hala karnimdakinden emin olamıyorum 😃😃
Sarpatesinannesi aysegulk07 bu arada benim buradakilerde bir çoğu kiz dedi en başlarda ChatGPT hala kız diyor bütün hurafeler kız belirtiler oğlumla hiç alakası yok ama olabiliyormus demek ki