MS2 Merhaba kızlar bugün inşâAllah kontrolümüz var 17+1 artık kesin öğreniriz diye düşünüyorum. Burda çoğu kişi kız dedi ben de öyle umuyorum bir oğlum var dua edin bu da kız olsun❤️ SON TAHMİNLERİ ALAYIMMMM🥹🥹❤️
cylnboran04 MS2 rabbim bizlere hayırlı evlatlar nasip etsin insallah benimde 2 oğlum var bizde yarın ogrenıcez insallah Allahım gonlumuzdekini nasıp etsin insallah 💕👼🏻🤲🌸
Sarpatesinannesi MS2 doktorunun daha önceki haftalarda tahmini olmusmuydu canım gonlundeki olsun inşallah
ozlembasakz MS2 bana burdaki herkes kız dedi çevrem kız dedi yapay zeka kız dedi ama öğrendik ki erkekmiş
MS2 Sarpatesinannesi hayır hiç bakmadı bile Almanya’da 16-17den önce söylemiyorlar 🥲 amin inşâAllahhhh hepimizn
ozlembasakz MS2 evet bütün hepsine kız dedi bende çok güvendim ama erkek çıktı belkide ultrasonda doktor yanılmıştır ama sanmam bende pipi gördüm
aysegulk07 ozlembasakz instagramda hiç sormuş muydunuz sayfalara acaba ben sordum da o yüzden merak ediyorum 🥲