meryy1_ yine çıkar ama ben kafamda soru işareti kalmasın diye gecikmeyi bekliycem takip ettiğim tüm doktorlar bunu önerdiği için. Çünkü kimyasal gebelik de yaşanabiliyormuş. Bir de erken öğrendiğinde beta hormonu düşük çıkacağı için 2 günde bir kan vermek gerekiyor düzenli artışı görüp evet hamilesin demek için. Yani ben kafa karışıklığı yaşamamak için bekliyorum kısaca. öncesinde kan verdiğinde de beta çıkar tabiki