Kızlar sat 10 Eylül, piki 6 Ekim’de gördüm diye düşünüyordum (tamamen koyu değildi ve yola çıkıyordum yani pek de “değerlendirme” durumu olmadı). 14-15-16 Ekim test yaptım erken hepsi negatif çıktı. Ben de dedim ki tamam hamile değilim, ona göre davrandım. Bu sabah test yaptım uyku sersemi neden yaptığımı bile anlamadan..
Test awox, sadece ben görmüyorum sanırım
