Benim bat 19, cuma ve haftasonu ektra bir açlık ve doymama hali ile eşlik eden bir ince sızı tarzı karın ağrısı vardı, regl ağrıso desem o başka onu ayırt edebiliyorum ama ona da tam benzemese de andırıyor yine de regl sancisini. Başka bir saglik problemim yok, ağrıya bir isim koyamadim. Pazartesiden itibaren karın ağrım azaldı yerine bel geldi ama karın gibi o da enteresan ve hafif hissettiriyor kendisini. Arada da kasıklarimda batma ve dolgunluk hizsediyorum. Test yapsam çıkar mı bilmiyorum, biraz bekleme taraftarıyım ama beklemek de cok zormuş :))