Merhabalar Ağustos 1’de kürtaj oldum 10 Eylül’de regl oldum. Ovulasyon 6 Ekim’de pike benzer gördüm. 14 Ekim Predictor Early test yaptım ama negatif… Belki çok erken yaptım belki de hamile değilim.
İlkinde kasık batması, ufak kanama ve birkaç belirti oluyordu. Şimdi sadece kasık batması var. Bilmiyorum o da kürtaj sonrası sık sık oluyor gibiydi.