esraaa97 her şey olacağına varıyor maalesef. Benim fark edildi acil serklaj atıldı 22. Haftada. Gerçi fark edildiğinde sadece kısalma değil aynı zamanda açılmam vardı. Hiçbir belirti vermemişti maalesef son dkya kadar ne ağrı ne de başka bir şey . Doktor zaten direkt rahim ağzı yetmezliği demişti. Bazılarının da benim gibi çok sessiz ilerliyor maalesef