Benzer durumu yaşadım tüp bebekti bu ekstra zorlayıcıydı 17.haftamda ani suyumun gelmesiyle oğlumu kaybettim 😢herşeyin yolunda gittiği bir gebelikti ben hep aylarca kendimi suçladım gitmediğim doktor kalmadı ve sebebi bulunamadı ve şimdi tekrar gebeyim 16.haftamda sancılarımın başlamasıyla doktora gittim normal olunabileceği soylendi eve gönderildim tekrar dayanamadım sancılarım yoğunlaşınca 3gün sonra özelde başka dr gittim ve yine 17.haftamada hunileşme ve 1cm açıklığım oluşmuş acil bir şekilde serklaja alındım iyi bir doktora denk gelmek ve erken müdahale çok önemli ,ben ogün hastaneye gitmesem yine kaybededilirdim evladımı ve şuan çok zor stresli süreçler geçiriyorum umarım bu sefer kızımla zamanında kavuşuruz🙏🏻😔 (ilk gebelikte anlaşılmayan şey rahim ağzı yetmezliğiymiş ilkinde doktorlar kısalmayı fark etseydi dikişim atılıp belki kavuşurduk bu yüzden hep doktoru suçluyorum atılmasa bile yada ikincisinde en azından sebebi bilinip bukadar geç kalınmadan önlem alınabilirdi )