Da-s
Ya diyorumki yanlız değiliz ve biz çok güçlüyüzzz bebişlerimizde aynı şekilde bence siz biraz daha içinizi ferah tutun ,bende diyorum bir 28e geleyim rahatlıycam
ben duşumu vs alıyorum yani hastaneye iki haftada bir gidiyorum ister istemez yürüyoruz ama evde genelde yatış o şekilde
Kısalma oldukça adet olucak gibi sancı oluyomuydu sizde ve sarı gibi akıntı bende bunlar oluyo ama suyunda azalma falan yok sanırım dikişten yada progestandan diyorum akıntıya ama işte