Nsd- korkmayın hepsi bizim ve bebişlerimiz için. İlk bir hafta biraz zorlanırsınız belki, insan biraz tedirgin oluyor hareket ederken felan ama sonrasında şükür yoğun ağrı şikayetlerim olmadı benim. Operasyon zaten çok kısa sürüyor. Mutlu girin mutlu çıkın 🙏🏼 şimdiden çok geçmiş olsun 💐