EsoMom_ 39da alırız demiştii ama kontrolde ne olacak bakalım bugün çok fazla kasılmam varr, daha önce 2kez nst girdim herşey normal çıktı ama ben psikolojik olarak mı artık bilmiyorum sanki daha erken olucak gibi hissediyorum 😀 çok yoruldum artık ağrılarım çok fazla bide kızım var oda çok yoruyor, sadece göbeğimden kurtulup rahat hareket etmek istiyorum sadece 🥹 son zamanlar geçmiyorr