EsoMom_ 0Berfin0 ayyy benim sezaryen olduğu için 36. Haftada gün verecek ama ilk gebelikler de 40 haftaya kadar bekliyorlar doktorlar :)
EsoMom_ busrasya2334 ilk gebeliğimde 40 haftalık ölü dogumum var plasentadan ayrıldığı için ondan kaynaklı 37 de planlıyorlar tekrar aynı risk olmasın diye
busrasya2334 EsoMom_ başın sağolsun canım benim inşallah bu yavrunu sağ salim tam ve sağlıklı şekilde kucağına alacaksın 💕
gulsahonur 33+1 deyiz daha nstye girmedim. Doğum şekline 37 de karar verecez dedi. Sezeryan olursa yarın gel doğuruyorsun diyecek herhalde 😅 çok sabırsızlanıyorum geçmiyor son haftalar. Sağlıkla kucağımıza alalım hepimizzz
Nazli_3009 EsoMom_ 35+5 uygulamaya göre son 1 ay bakalım ne zaman gelecek normal doğumu bekliyoruz sağlıkla kavuşalım inşallah
Papatyaaam1 EsoMom_ bizde suan 31+4 üz devlet takıplıyım normal olucak ama bana 37 38 haftalarda gelır bebek gıbıme gelıyor hep öyle hıssedıyorum öyle olursa Kasım 15 gıbı
Lyyda11 EsoMom_ Tarihe doktor mu karar veriyor onun önerisiyle mi oluyor kaçıncı haftadan sonra doğum planını konuşmaya başladınız biraz fazla soru sormuş gibi oldum ama☺️
EsoMom_ Lyyda11 olur mu öyle şey ilk gebeliği olanlarda 40 haftaya kadar bekliyorlar genelde ama ikinci gebeliklerde sezaryen günü veriyorlar 36. Haftalarda