mom_51 ArasMom__ kız bende onu dedim zaten. Bebiş yok. Abi olmuş dememin sebebi bizim buralarda sünnet çocuğuna öyle derler 🤣🤣🤣
Burnosunn_annesi ArasMom__ ilk attığımda sanki böyle hayalet çizgi gibi var yanlış o görebilirim sonrası yok gibi bir daha yap ama yoktur inşallah ya daha beben küçük kuzum🥰 dikişlerin iyileşti değil mi en son dikişlerden çok çektin sen
ArasMom__ Burnosunn_annesi yok ya ilkte hiç yok bende en allatakinde gördüm flaşlada baktım yoktu. son dördüncü testimide yaptım aşağı bırakıyorum 😂🥲
Baklavaseverim ArasMom__ Testler bozuk olmasın bacım senin dikişlerin de geç iyileşmişti sanki yanlışım yoksa 😱😱
ArasMom__ Baklavaseverim evet kuzum ya nasılda hatırlattım ne kadarca çok post açardım ya 🥹🥹😂 son kez dördüncü testi yaptım aşağı bırakıyorum bakın
Aydan95 asilirem bence var 🥹yarn sabah yaparsan daha belli cika bilir. Evde baska test var mi? Sabah ilk idrar icin
asilirem asilirem Buda az önce yaptığım testim ilk 5 dakikada oluşan pembe lik çok heyecan yaptım gözüm yanlış görmüyor değilmi 🥹 ikinci gebeliğim
ArasMom__ asilirem iki testin markası ne canım ikisinde hemen çizgi çıkmışsa var demektir gebelik hayırlı olsun