Merhaba kızlar
Gebelik düşüncem yoktu yokta 6 ay önce doğum yaptım, doğumdan bu yana 3 defa regl oldum 12 Haziran, 21 Temmuz ve 27 Ağustos en son Ağustosta oldum yani ama henüz olmadım. korunma olarak prezervatif ile korunuyoruz sık bir ilişkimizde yok yinede test yaptım. ilk iki testi yaptığımda tek çizgi bile çıkmadı kaç saat sonra tek çizgi çıktı 3. son testte yaptığım gibi negatif çıktı ama flaş ışıkla tutunca arkasına kuruma çizgisi görünüyordu sanki fotoğraflarda bakarmısınız. Testlermi değerlendirir misiniz? İlk testlerim bikaç saat sonra tek çizgi çıktılar.
Rahimimde bir sıkıntı olabilir mi ? böyle düzensizlikten sonra çok gecikme olması?
