ArasMom__ Baklavaseverim evet kuzum ya nasılda hatırlattım ne kadarca çok post açardım ya 🥹🥹😂 son kez dördüncü testi yaptım aşağı bırakıyorum bakın
Baklavaseverim ArasMom__ Ben o dönem hesap açmamıştım da hamilelik boyunca senin postları okudum sonrasında da oradan aklıma geldi atta bakalım bi
ArasMom__ Burnosunn_annesi yok ya ilkte hiç yok bende en allatakinde gördüm flaşlada baktım yoktu. son dördüncü testimide yaptım aşağı bırakıyorum 😂🥲
ArasMom__ asilirem iki testin markası ne canım ikisinde hemen çizgi çıkmışsa var demektir gebelik hayırlı olsun