Bgusta Burcumom patlamaya hazir bomba gibi dolaniyorum😁sabirsizlikla dort gozle bekliyorum. Sağlıkla alalim kucagimiza 💙😍
MasaaL Burcumom 37+5 oldum panik heycan stres korku herşeyi aynı anda yaşıyorum Allah yardımcımız olsum
Burcumom Hlyela off sorma bende de artık mutluluk heyecan yerine stres ve korkuya bıraktı salı sezaryenle doğuracağım inşallah
Burcumom Dyg10 ahahha ben 30. Haftaya girdiğimde öyleydim sanki son 3 yıldır gebeymişim gibi hissediyordum😀
Hlyela Burcumom 38+2 deyim Cuma günü alacak ama ben çok şişmedim gebelik şekeri vardı diyet ile 9 ay bitirdim ve bebeğimde 2.700 kilo ama karnım 10 dakikada bir taş gibi toplanıyor çok fena sancı veriyor
Meltemegemenburak Acaba ne zaman doğar diye uyanıyorum hergün🙈Çarpıntım oluyo onun dışında sıkıntımız yok
Burcumom Meltemegemenburak aaa geçmiş olsun doktoruna söyledin mi çarpıntın olduğunu önemli bir şey olabilir Allah korusun
Burcumom MasaaL amin canım valla 39 un sonlarına doğru o duygular yerini bende korkuya bıraktı🙃 inşallah sağ sağlim gelsinlerde korkularda biter elbet☺️
TugceArslan CansuCaTurkmen bizim de son 2 güüüünnnn 🤭 2 saat sonra doktora gideceğim ve ilk çatı muayenemi olacağım. Ağrı, sancı, ağırlık ne ararsan var. Ha geldi ha gelecek modundayım hayırlısııı 🙏🏼
Burcumom CansuCaTurkmen ay hayırlısı kuzumm benimde son 1 günüm yarın kucağıma alıcam inşallah, seninde mi sezaryen?
elif_146 CansuCaTurkmen Mmavikizz canım ben 3 ay kullandım tabi etkisini gördüm vucüt açısından adet düzeni açısından yumurtlama zamanlarım düzeldi ama onu nasıl kullandığınız önemli kızlar aç mı alıyorsunuz tokum gğnğn hangi saatinde
Burcumom Hlyela ayy hasi hayırlısıyla gelsin seninde bir şeyin kalmamış ama geçmiyordur günler eminim, artık yeri daralmış bebeğin normaldir annesi😊
Ebrumarbling Hlyela benimde ayni cuma beni de alacak sezeryanla cok stresli heyecanli ve korkuluyum 😩😖
Zeynepkadas Burcumom hem heyecan hem korku var benimde son 8 diyor doktor ama her anda olabilir şu ayak ve sırt agrisi beni mahfetti hic uyuyamyorm resmen🤦♀️🤦♀️
Burcumom Zeynepkadas hadi hayırlısıyla gününde gelsin yavrucak, ayakta durup veya iş yaparken mi ağrıyor sırtın?
CansuCaTurkmen TugceArslan ben geldim bende ilk çatı muayenesini oldum sancılarım var ama açılmam yok 😬😬 durumlar kötü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
TugceArslan Snnddhbdbdnr Kişiden kişiye değişiyor. Forumda 36. Haftasında olanı da gördüm. Doktorum suyumun iyi olduğunu o yüzden erken doğumu tetiklemek istemediğini söyledi erteledi hep. Son 2 günüm, bugün yapacak beni.
Burcumom Ahsenveannesi canım kasılmalarının düzeni nedir dakika aralığı, gerçek kasılma ise bence gitmeden önce ara kasılmalarının aralığını söyle o seni yönlendirir
Nsns Burcumom bugün tam 39 olduk ay bi korku var bide sanki bebek hiç gelmeyecek gibi değişik bir bekleyiş çok farklı ruh halim var bakalım ne olacak son 7gün gösteriyor program 😅🤭
Burcumom Nsns hasi hayırlısıyla gelsin son günlerde beklemek çok zormuş onu anladıl ben, benimde son 1 yarın doğacak inşallah😊