Laleesra öyle tabi canım insan korkuyor haliyle o zaman en geç 14 haftada dikisini attır canım. Sonra da tetbirli bir şekilde ona göre gidersin uzunlugun ölculur ona göre yurusler yada ona göre yatmalar ayarlanir ben ilk bir hafta yattım sonra evde hep ayakta yada oturur şekilde günlük halime geri döndüm sadece fazla yuruslerden uzak durdum genelde hep evdeydim. Ama yemeğimi felan herşeyimi yapabiliyordum en son 33 haftada ölcum oldu 3.5 cm ölculdu simdik kaç oldu bilmiyorum ama dikişlerimde baskı hissediyorum fazla yuruyemiyorum ve ayakta kalamiyorum artık ama artık kafam rahat şükür 35 olduk çünkü artık dikiş ne kadar erken atılırsa o kadar iyi cnm kisalmadan atılan dikişler daha uzun süreli koruyor bebeği