sirius8 Mersin Üniversite hastanesinde oldum ama özel doktor yaptı. Profesör yani . Sağolsun ilk çocuğum da onun sayesinde hayata tutundu .. inşallah herşey gönlünüzce olur tabiki yine önlem almak gerekiyor ama her gebelik kendine has bir kere daha tecrübe etmiş olduk ☺️