asel_asl merhabaaa benim de ilk gebeliğim erken doğum oldu çok sıkıntılı geçti serklaja rağmen erken doğum yapmıştım 27 haftada. Sizin de mi ilk gebelik serklajlıydı , şu an önlem amaçlı kaçıncı haftada serklaj oldunuz nasıl geçti ilk gebelikten farklı mı ilerledi ? Bende şuan hamileyim ikinciye . merak ediyordum açıkçası 🙏