Eyss ben ilk doğumumu makat geliş sebebiyle sezeryan yaptım . Tam 1 ay kendime gelemedim . 2. Yi de Ssvd yaptım 30 saat civarı sürmesine rağmen doğum bence katlanılamayacak bişey değil sadece 3 dikiş atıldı ve doğumdan sonra ayağa kalktım . Bence normal doğum , tabi herkesin süreci farklıdır herkese saygı duyarım