Ben ilkini normal doğurdum ama ikinciyi sezeryen istiyorum. Çünkü her şeye katlanırım da, basur acısı bana zulum etti. Çok büyük bir basurum çıktl doğumdan sonra. Şükürler olsun bir süre sonra geçti ama geçene kadar ben bittim. Tüm zorluklara rağmen yine nirmal doğum yapardım ama basur istemiyorum ona katlanamam. Vajinal dikişler sonrasında çok canıml acıtmadı, basur acısı hepsinin önüne geçti