Eyss normali denemeden direkt sezaryen seçmenin çok büyük cahillik , bilgi eksikliği olduğunu düşünüyorum bazen bir doktor görüşü ile bile kalınmamalı normal destekleyen doktor bulunmalı sezaryen onlar için rahatlık yarım saatlik iş tabii. Ciddi ve elzem bir durum yoksa neden ameliyat olunsun da normal denenmesin ki toparlanma süreci bu kadar kısa olan bir yöntem varken. Türkiye’de gittikçe oranlar artıyor Almanya İngiltere sezaryen oranları yarı yarıya düşük Türkiyeden . Tamamen eğitimsizlik ve korku kültürü o kadar