Valla ben her şeyin hurafe olduğunu düşünüyorum artık. İlk gebeligimde ilk 3 ay hic bulantım olmadi, 2 kere kustum sadece o da kokudan dolayi. Cok iştahım açıktı. Asla yüzümde sivilce vs olmadi. Canim hep tatli cekti. Hic eksi yemedim yeşil zeytin bile cok seven ben asla yeşil zeytin bile canım istemedi. Cin takviminde erkek yazıyordu, yüzük testinde erkek, kafaya tuz dökmede erkek, makas bıçak denemesinde erkek. Bir de kese şekline gore Yorum yapanlar oldu fasulyeyse erkek yuvarlaksa kiz dediler benim fasulye seklindeydi kesem. Yani kendimi erkeğe o kadar odaklamistim ki. Sadece rüyamda kiz olduğunu gördüm o kadar. Bebegin hareketleri bile erkek gibiydi. Cinsiyeti bi öğrendik ki kız 😌 3 ay once kaybettim ama… anladım ki hepsi hurafeymis yani