Selamlar 9. Haftadayım henüz öğrenmedim cinsiyeti ilk bebeğim kız mide bulantım çok az olmuştu. Tuzlu ekşi şeyler yiyordum. Şimdi bir kaç haftadır baya bulantım var tatlı yiyince daha iyi hissediyorum yemek kokusuna gelemiyorum. Bilimsel değil tabi ama kızımı babasına çok benzetip arkası erkek derlerdi çevremdekiler sizin ne gibi belirtileriniz oldu ?🙃