hcrnya Handeaslan39 Hahhahahahahha 😃 allah yardimcin olsun inat huyunu kendimden bilirim çok berbat bir huydur 😃
Naznaz Beyzateo çok merak ettim eşinizde benim ki gibi ılımlı uyumlu bir adam mı 🙂 benim ki de balık bebişim balığa denk gelir inş diyorum 🙈
Mineebd Ben yengecim, eşim yay. Çocuğumda kosmetse ikizler olacak 😩 İkizler burcunuda hiç sevmezdim ama kendi evladım olunca artık onuda sevicem 😁👼🏻
Zeynep23 Handeaslan39 ben balık baba balık vaktinde doğarsa oda balık 🐟 amaaa erken doğarsa kova bakalım 🤔 ne olacak
Handeaslan39 Zeynep23 normal canım o zaman gebelıkte genelde öyle agrılar oluyor bazen çok kötü agrılarda oluyor ama normal 🙂 Bebek büyüdükçe daha çok ağıeacak 🙂
Zeynep23 Handeaslan39 gerçekten mi tek taraflı ağrı sağ tarafım ağrıyo vurup geçiyo sanırım bebiş büyüyo ondan