1PrensAnnesi Handeaslan39 o nasıl bi denk getirme olmuş öyle 😍 akrep hepiniz şansa bak... sanırım oğluşum oğlakta doğacak inş kovaya kaçmadan doğar koca erkeğini hiç sevmem 🎀
2cocuk1kediannesi Benim oğlum 9 gün sonra geliyor inşallah akrep olucak. Akrep bebekleri için hiç iyi konuşmuyorlar beni sinir ediyorlar 😒😒😒 nasıldır acaba akrep bebeği ve erkeği
Handeaslan39 2cocuk1kediannesi nesi iyi konuşmuyorlar canım ? Benım oğlum akrep gayet iyi yanı kıskandıkları için öyle söylüyorlar bence 🙂👍
Lamelif 2cocuk1kediannesi ben akrep burcuyum hep çocuğumda inşallah akrep olur diyordum. Ama sağlık olsun tabi benimki inşallah ikizler burcu olacak hiç farketmez ya evlat işte