Busraaaa Damla________ olmaz insallah canim valla ben öyleyim çok canim yandi ama ınsallah yukselenden falan kurtarir
Handeaslan39 Busranagme genelleme yapmayalım öyle olabilirler herhalde ama ben fazla anlaşamam 😂😂 benı bunaltıyor 😂😂
Naznaz Koçlarıda analiz edin ama 😊 iki koç tanıdıgım var ikiside birbirinden yaramaz ve acayip dilli düdükler😬🙈
hcrnya Handeaslan39 ben teraziyim ve benim babam da terazi ikimizde çok inatciyiz oglum kova olacak ama heralde bu huyum oğluma geçecek gibi görünüyor 🙂
Handeaslan39 hcrnya aynen olabilir canım 🙂 Bende eşim ve oğlumda çok inatcı 😏 Ama benım ki daha ağır basıyor eşime karşı 😂😂 oğlum zaten çok inatcı kendını yerlere atıyor olana kadar 🙂😂😂😂
hcrnya Handeaslan39 Hahhahahahahha 😃 allah yardimcin olsun inat huyunu kendimden bilirim çok berbat bir huydur 😃
hcrnya Pinaryyim gerçi 2 senelik evliyim eşimin gamsizlik huyunu yok ettim gibi bişey başta Gamsız di kendi bile diyodu gamsizim diye ama şimdi merhamet daha bi ön planda Çok şükür inşallah Gamsız oğlum olmaz çok kötü bi huy ya 🙂
Handeaslan39 Damla________ tövbe ya neden mal diyorsun kıza 😂😂 gerçi bende diyorum ara sıra kuzenlerime 😂😂