Busraaaa Handeaslan39 yandikki ne yandık ınsallah ben ağır basarim 😃 kimi hc inanmıyor burclara ama :/
hcrnya Handeaslan39 sizin burclarla aranız iyi galiba ben pek anlamam burclardan da merak ettim kova Burcu erkek özelliklerini bilginiz var mı acaba 🙂
Damla________ Ben aslan kızımda 19 ocakta doğarsa oglak. Hiç oğlak hakkında b fikrim yok varsa oğlak burcunda yorum 👍🏿
Busraaaa Damla________ ben oglagim canim inatci disiplinli merhametli duygusal ozelliklerini taşıyorum da fazlasıyla 💯 😃
Haticeyildiz Handeaslan39 benimde sezaryen gunu belli oldu aksi bisey olmadigi surece 31 ocak hayirlisiyla
Busraaaa Handeaslan39 valla bende inanıyorum kimi dinde yok kuranı kerimde yok diyo burçlar ama bilmiyorum bi hocamız vardı astroloji yi çok iyi bilirdi bunuda bi araştırmakaraştırmak lazim :/
Pinaryyim hcrnya kova kadınıda erkegide çok özgür ruhlu oluyor abarttmıyım ama bide gamsız 😭😭bide tanıdıgım bütün kovalar cok uyuyor 🙈
mltmptk Gulden sağol canım kaç haftalıksın şuan ben 16 oldum rahim uzunluğumu ilk defa bugün sordum 3.7 dedi diğer arkadaşların haftası büyük diye anlayamadım doktorum iyi dedi ama benm haftalardaysan senin kaç
hcrnya Handeaslan39 ben teraziyim ve benim babam da terazi ikimizde çok inatciyiz oglum kova olacak ama heralde bu huyum oğluma geçecek gibi görünüyor 🙂
Busranagme Handeaslan39 vay akreplerle cok iyi anlaşırım ablamın Burcu ❤ Benım de yay . Nasip olursa kızımın ya kova ya balık olacak 😊❤