Seher-emre Deletedmom_290 Teşşekür ederim .Herkes kız demişti ikinci kişi olarak erkek dediniz .2 hafta sonra cinsiyet ögrenicem bakalım ne çıkacak☺️☺️
Deletedmom_290 ruzgar21 çok mınık suan ben ıskeletıne bakarak Tahmın edıyorum çok ufak ama kız dıye düşünüyorum ben baktığımda
Seher-emre seher_3590 Sen benden önce öğrenecekmişsin bana da haberir misin☺️ Bakalım benzeyen bebeklerimiz de cinsiyetleri de aynı mı ? Kaç haftalık şimdi
ckkbra Deletedmom_290 ayyy inşallah canım iki kızım var bide oğlum olsun çok isterim🥰🥰 teşekkür ederim 😍 kemik yapısına göre mı tahmin ettin
Deletedmom_290 ckkbra evet kemık yapısına göre Tahmın edıyorum kız erkek farklı oluyor zaten görüntüde ınsallah dıledıgın gbı olur
Deletedmom_290 Evrimeylem suan çok mınık doktor bır on yüzünü bır sırtını cekmıs ultrasonda ama tahmınım erkek vücud yapısına göre tabı en ıyı detaylıda sonuç alırsın