Seher-emre aslinur98 Sol üst köşede 3 tane çizgi var oraya tıkla zaten yazıyor resim yükle diye ordan da mutlu resim var yüklüyorsun canım
Seher-emre Deletedmom_290 Teşşekür ederim .Herkes kız demişti ikinci kişi olarak erkek dediniz .2 hafta sonra cinsiyet ögrenicem bakalım ne çıkacak☺️☺️
Seher-emre Deletedmom_290 Canım merhaba tahminin tuttu herkes kız demişti sen erkek .Bugun öğrendim erkek bebişimiz oluyor