Seher-emre seher_3590 Sen benden önce öğrenecekmişsin bana da haberir misin☺️ Bakalım benzeyen bebeklerimiz de cinsiyetleri de aynı mı ? Kaç haftalık şimdi
seher_3590 Seher-emre şuan 13+5 olduk ama cidden benziyor ve herkesin tahmini erkek yönünde oldu bakalım tutacak mı 🫠sanada haber veririm tabii ki
Deletedmom_290 Evrimeylem suan çok mınık doktor bır on yüzünü bır sırtını cekmıs ultrasonda ama tahmınım erkek vücud yapısına göre tabı en ıyı detaylıda sonuç alırsın
Seher-emre @“seher_3590”#i seher_3590 Maşallah .İnşllah canım sağ salım kucağına alırsın .Benimde 15 haftalık .Ben daha önce atmiştim herkes kız dedi bana yaa🙂 Senin bana tahminim nedir 😂
Deletedmom_290 atlasarasmom detaylı ultrason bekle Benımde öle oldu kız dedıler 20 haftada erkek olduğunu ogrendım şaşırmadım beklıyordum zaten sağlıklı olsunda ınsallah 20 haftada net söyler sana ultrasın gıderken tatlı bırseyler ye ole gıt
Seher-emre seher_3590 Evet daha önce de resim atmiştim herkes kız demişti yorumlayanlar . Ben 12 haftalıkken gitmiştim doktor 20 nci haftada söylerim dedi .
seher_3590 Seher-emre canım devlet hastanesi mi çok geç değil mi kizimi 12 de öğrenmiştim ben şimdide 14 te gdiicem belli olur artık
Seher-emre seher_3590 Yok ben yurtdişinda kalıyorum .Buradaki doktor öyle söyledi ısrarla sordum Söylemedi .Yorum dahi yapmadı 😕